sobota, 22 lutego 2014

LIBSTER BLOG AWARD

Do LBA nominowała mnie Kaja za co bardzo dziękuję :)
Małe wprowadzenie z zasadami ;)
Nominowane są mało znane blogi, celem tego jest rozpowszechnienie ich, takie podziękowanie za dobrze wykonaną pracę.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą. Następnie nominować kolejną jedenastkę i na swoim blogu zadać 11 pytań, na które muszą odpowiedzieć. 
Osoby nominowane należy poinformować o nominacji w komentarzu na ich blogu.

Pytania które zadała Kaja :


1. Jaki był Twój cel zakładając bloga?
Tak na prawdę to zaczęło się od zadania na informatykę. Mięliśmy stworzyć bloga o dowolnej tematyce.
Jestem chyba jedyną osobą ze szkoły która kontynuuje prace nad swoim blogiem ;)

2. Jakie masz pasje i zainteresowania?
Moja pasja to głównie podróże, fotografia, ale odkąd założyłam bloga to również blog i moda.

3. Czego boisz się najbardziej?
Utraty osób na których mi zależy. Jestem jedynaczką, więc gdybym straciła przyjaciół, zostałabym z niczym.

4. Ulubiony przedmiot w szkole?
Chyba biologia ;)

5. Wolisz oglądać telewizor, czy czytać książki, dlaczego?
Hmmm... Dobre pytanie... Jestem leniem, ale mimo wszystko wolę czytać książki. Dlaczego? Bo wtedy najbardziej działa wyobraźnia, a podczas oglądania telewizji, autor narzuca nam swoją wizję.

6. Jakie masz uzależnienia?
Telefon i zabawa włosami ;) Mam długie włosy i mogłabym cały czas siedzieć i robić warkoczyki i inne rzeczy z włosami. 

7. Czego teraz najbardziej pragniesz?
Jutra (bo wyjeżdżam na Słowacje), 2 marca (bo wreszcie spotkam się z pewnym chłopakiem) i nowego obiektywu do lustrzanki! 

8. Czy zmieniłabyś/zmieniłbyś coś w sobie?
Na chwilę obecną raczej nie. Lubię siebie taką jaka jestem :)

9. Jaka jest Twoja wymarzona podróż?
Indie z ukochanym ;)

10. Jaką umiejętność chciałabyś/chciałbyś posiadać?
Przemawiania przed ludźmi.. Zawsze mam tremę i nie umiem wydobyć z siebie niczego oprócz pisku..

11. Co masz zawsze przy sobie?
Telefon oczywiście ;)

Moi nominowani:
1. Kaja i Blog
2.Lucy and Nadie
3. Świat Moimi Oczami
4. Szafa Okularnicy
5.DEVING


Pytania do Was:

1. Jaka jest wasza ulubiona potrawa?
2. Jaki blog najczęściej odwiedzasz?
3. Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka?
4. Jaki jest Twój ulubiony sport?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Czy masz rodzeństwo?
8. Co Cię zainspirowało do stworzenia bloga?
9. Jaki rodzaj książek lubisz najbardziej?
10. Co jest Twoja największą pasją?
11. Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co to by było?

1 komentarz:

  1. Hej! dzięki za nominację! Tylko, że mnie już nominowano do jednego LBA.... Najwyżej odpowiem na podwójną "porcję" pytań :D

    pozdrawiam, okularnica :)

    OdpowiedzUsuń